Jump to content
zackrobbman

InFAMOUS RP - The choice is yours

Recommended Posts

Guest TheMinecrafter

It seems weird that the DUP stil want conduits. Eeeeh. Am I okay to turn her in or what? She doesn't wanna die lol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, no you don't have to turn her in and she's not gonna die. XDXDXD I'll write in a way out in my next post. But what do you mean about them wanting conduits? Do you mean want to kill them? Cause that'd be spot on.:bigsmile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TheMinecrafter

I mean capturing them

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capture? XD Nah, that's definitely not what they're doing. They don't capture conduits. Even when they say they do.:wink: But I'm not gonna spoil the story now and tell you all what's really goin' on. That'd ruin everything. Just remember that NONE of your characters know what's really happening with them, but they DO know that the DUP KILL conduits no matter what. This DUP ain't the same as the one in Second Son I'm afraid. >:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...